FAQ

VERHUUR

Wanneer kan ik de spullen verwachten?
Je huurt de items voor 3 dagen, dus één dag/ de avond daarvoor, worden de spullen geleverd en één dag erna komen wij het weer ophalen. Wil je de items langer huren, dan rekenen bij 25% van de totaalprijs extra.


Moet ik een aanbetaling doen?
Indien je kiest voor het huren van items dan vragen wij hiervoor een aanbetaling. Wij houden de items speciaal voor jouw event gereserveerd.
De aanbetaling is 20% van het totaalbedrag. De laatste betaling volgt 2 weken voor jouw event.

 

Ophalen & Bezorgen
Linschoten > 10 km is gratis
10 - 60 km €25
> 61 km is €25 + € 0,35 ct per km.

Zelf ophalen in Linschoten kan ook.

 

Wat gebeurd er als er iets breekt?

Voor de spullen die je huurt betaald je een borg, deze is afhankelijk van het aantal items dat je huurt. Mocht er per ongeluk toch iets kapot vallen of kwijt raken gedurende de huurperiode, dan verreken ik dit met de betaalde borg. Dit geldt ook als er een item beschadigd wordt.
Hierbij een lijstje wat je kan verwachten qua kosten als er iets kapot gaat.
(bedragen zijn per stuk)
•    Kop- en schotel: € 5,00
•    Klein bordje: € 5,00
•    Groot bord: € 6,00
•    Thee- en koffiepot: € 20,00
•    Bestek: € 1,00
•    Plateau en -etagère (afhankelijk van aantal lagen): € 20,00 - € 30,00
•    Alle andere grote items: € 10,00

 

Kan iemand mij helpen met de styling?
Ja dat kan zeker! Van te voren zal ik alles met je bespreken en horen wat jullie wensen zijn. Vervolgens ontvang je een voorstel en middels een moodboard geef ik een impressie van wat je kan verwachten. Hiervoor kan je contact met mij opnemen via info@vanallesvintage.nl

Ik wil iets huren maar kan het niet vinden op de website
Mocht je nu een speciaal vintage item zoeken die ik (nog) niet in de webshop heb staan, neem even contact met mij op, wellicht kan ik nog vinden of huren bij één van mijn collega vintage shops.

VERZENDEN

Hoeveel verzendings- en afhandelingskosten betaal ik?

 

Nederland           

 

Brievenbuspost PostNL

€ 2,95*

 

Pakketpost PostNL

€ 5,95**

 

Gratis verzending boven     

€ 100.00

 


*Kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL

**Wil je meer zekerheid, snellere levering én een track en trace code kies dan voor de optie Pakketpost in het bestelproces.


Bij Pakketpost is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL.


Ik wil maar 1 pompom of een kleine bestelling plaatsen, betaal ik dan ook €2,95 verzendkosten?

Ja.

Het is technisch gezien niet mogelijk om in de webshop de verzendkosten voor 1 artikel aan te passen, welke door 1 persoon wordt besteld met de wens voor minder verzendkosten.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Brievenbuspost 1 - 2 werkdagen

(PostNL bezorgt vanaf 2014 geen brievenbuspost meer op Maandag)

Pakketpost via PostNL 1 - 2 werkdagen

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?

Als je hebt gekozen voor brievenbuspost, is dat op eigen risico en zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade. Wij krijgen geen enkele medewerking of vergoeding van PostNL. Helaas is er voor brievenbuspost geen ander alternatief dan met PostNL te versturen.

Als je hebt gekozen voor pakketpost kun je mailen naar info@vanallesvintage.nl om je ordernummer door te geven. Je order is verzekerd tegen verlies en/of schade bij verzending door PostNL wij zullen je bestelling opnieuw versturen of vergoeden.

Wel vragen we je de beschadigde zending naar ons te retourneren.

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?

Je kunt betalen via Ideal of overschrijving.

 

Kan ik betalen via overschrijving?

Na ontvangst van de orderbevestiging (factuur) dien je het totaalbedrag van de bestelling over te maken naar bankrekeningnummer NL90ABNA0615144616 t.n.v. J.M. Lindeman. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het bedrag voldaan is.

Je betaling wordt binnen 5 dagen verwacht. Indien vanallesvintage.nl deze niet ontvangt wordt de bestelling automatisch geannuleerd.


Kan ik de producten ook afhalen?

Ja, dat kan na overleg.

vanallesvintage.nl • Het Jaagpad 28 • 3461 HC Linschoten
Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door vanallesvintage is bevestigd per e-mail.


Kan ik retourneren?

Wij doen ons uiterste best onze producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en te fotograferen. Ruilen mag altijd zonder opgave van reden binnen een periode van veertien dagen na ontvangst van het product. Je dient hiervoor een retourformulier + e-mail te sturen naar: info@vanallesvintage.nl Wel moeten de product(en) compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Zodra wij de geretourneerde product(en) hebben ontvangen, krijg je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug.


Het retourformulier kun je hier downloaden.
Retourformulier.pdf
Adobe Acrobat document 164.3 KB

Mijn vraag staat er niet tussen!

Neem dan contact op met ons via info@vanallesvintage.nl
We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.